#2016-04-22 02:23:33 

Braxton

Użytkownik

Posty: 52

Skąd: Kędzierzyn Koźle

Wiek: 32

Witam. Mam do wyrwania 2 zęby. Niestety jestem nowy w mieście i za bardzo nie wiem do kogo sie udać. bede wdzieczny za wszelkie rekomendacje prawdziwych specjalsitów a nie jakiś tam podrabiańców. Moge dobrze zapłacić tylko oczekuje narpawde dobrej obsługi. Wszystkie rady mile widziane. Pozdrawiam serdecznie
#2016-04-22 03:16:47 

Zenobiusz

Użytkownik

Posty: 50

Skąd: Kluczbork

Wiek: 27

Oooo widze ze kolega konkretny i bardzo dobrze!! Bo niektóre polaczki to tylko chciały bu wszystko mieć za darmo i jeszcze zeby to byl za kazdym razem mercedes!! takie saą polaczki niestety!! my takich znamy o ja!! ale my jesteśmy poważne ludzie także ja ci powiem że nie znam żadnego dentysty bo nigdy do żadnego nie chodze muj tata jest kowalem i mi wyrywa sporadycznie skisłe zęby
#2016-04-22 05:32:30 

adambogusz

Użytkownik

Posty: 94

Skąd: Nowy Sącz

Wiek: 44

hmmm rozumiem że chcesz odwiedzić gabinet stomatologiczny naprawde z pierwszej gornej polki. Moge ci polecic kogos na priv jesli bardzo chcesz. Ma co prawda dalekie terminy ale na pewno gdzies cie wcisnie. robi wszystko, wyrywanko, kanałówke odkamienianie itp. pozdrawiam
#2016-04-22 08:15:02 

pan.prezydent

Użytkownik

Posty: 97

Skąd: Kruszwica

Wiek: 24

tobie poczebny jest stomatolog chirurg, czyli ktośkto sie konkretnie specjalizuje w chirurgi. dlatego ja bym ci polecal poszukac w internecie opinii i zobaczyc ktos wlasnie robi bezbolesne wyrywanie zebow i takie bardziej zaawansowane operacje. bo w necie jest full takich opinii mowiec ci. dobry chirurg to robi tak zeby bylo jak najmniej inwazyjnie i zeby okolica zeba nie byla uszkodzona bo to jest czesto problem. do tego tczeba wielkie precyzjii!!!
#2016-04-22 10:10:06 

worldEater

Użytkownik

Posty: 93

Skąd: Łosice

Wiek: 23

wyrywanie żębów w dzisiejszych czasach nie jest już takie bolesne, zwłaszcaa jeśli robi to sprawdzony specjalista o wysokich klasyfikacjach