#2016-06-02 07:31:59 

Domina74

Użytkownik

Posty: 55

Skąd: Pisz

Wiek: 41

Dzień dobry wszystkim. Na wstępie chciałabym się wytłumaczyć, dlaczego zakładam temat. Niebawem będzie organizowany przez naszą firmę koncert, troche to taki event promocyjny, ale mniejsza z tym. Chciałabym uzyskać informacje odnośnie tego jak się do tego wszystkiego zabrać. Miejsce jest, ale co dalej? Macie może jakieś doświadczenie w związku z organizacją takich koncertów?
#2016-06-02 08:12:15 

vvariatka

Użytkownik

Posty: 68

Skąd: Częstochowa

Wiek: 29

Witaj. Też miałam podobnie. Spadła na mnie odpowiedzialność organizacyjna. Byłam odpowiedzialna za scenerię i ogólne sprawy techniczne. Wiem tylko tyle, że najistotniejsza będzie pod tym względem kwestia sprzętów nagłaśniających imprezy (http://www.greatsound.pl/naglosnienie-koncertow). U nas niestety w pewnym momencie to zawiodło. Nie mieliśmy też obsługi, bo było wszystko po kosztach, dlatego chwilowa awaria dała się odczuć. Jeśli mam coś polecać to powiem szczerze zwróć uwagę na ten aspekt.

#2016-06-02 09:55:52 

Braxton

Użytkownik

Posty: 52

Skąd: Kędzierzyn Koźle

Wiek: 32

Hej wam. Wszystko ma znaczenie. Jednocześnie sceneria, miejsce organizacji, jak i oświetlenie, podobnie z nagłośnieniem. u nas istotne było na konferencji jednak rozgłośnienie. Takie usługi nagłaśniania spotkań konferencyjnych w Warszawie (Great Sound Warszawa) oferuje wiele firm, nad którymi można byłoby się zastanowić również pod kątem koncertów. Naprawdę polecam ci rozejrzeć się za dobrą firma oferującą usługi techniczne w związku z nagłośnieniem. Pozdrowienia

#2016-06-02 10:51:11 

agata

Użytkownik

Posty: 99

Skąd:

Wiek: 19

Moim zdaniem kolega przede mną ma racje. Nagłośnienie ma znaczenie. Podobnie jest z tymi monitorami, dzięki którym można włączyć slajdy, aby móc na konferencji pokazać co i jak. W przypadku koncertów obsługa techniczna pełni chyba pierwszoplanową rolę jeśli chodzi o pomoc w nagłych wypadkach.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015