#2016-08-25 23:31:19 

PatrycjaPL

Użytkownik

Posty: 41

Skąd: Truskaw

Wiek: 33

Cześć wszystkim. Poszukuję informacji o najlepszych kursach z zakresu obsługi klienta. Nie wiem czy to dobry pomysł, ale chcę się szkolić. Nie wiem tylko czy są jakieś bardziej zaawansowane opcje na szkolenie w handlu. Jeśli moglibyście cokolwiek podpowiedzieć w tym zakresie to z pewnością będzie mi łatwiej zadecydować. Być może wpłynie to na moją przyszłość :D mam nadzieję. Trzymajcie się, pozdrawiam.
#2016-08-26 01:38:34 

vvariatka

Użytkownik

Posty: 78

Skąd: Częstochowa

Wiek: 29

Witaj, takie szkolenia bardzo łatwo znaleźć. Teraz na czasie są tak zwane miękkie kursy szkoleniowe. Tam też można dopasować te z zakresu handlu. Najważniejsze to znaleźć coś co cie interesuje i w tym się kształcić. Ja na twoim miejscu prócz kursu zawodowego zrobiłabym też kurs językowy, bo na tym podobno system awansów też się opiera w niejednej korporacji.
#2016-08-26 02:12:03 

worldEater

Użytkownik

Posty: 109

Skąd: Łosice

Wiek: 23

W korporacjach systemy opierają się na możliwościach interpersonalnych, a nie na wykształceniu. Moja znajoma dostała awans, za że tak powiem odpowiednie „warunki”, choć pracowała krócej, miała gorsze doświadczenie i wykształcenie też. Ładna buzia czyni wszystko.
#2016-08-26 03:01:15 

Terra

Użytkownik

Posty: 59

Skąd: Zielona Góra

Wiek: 36

Cześć. To prawda aparycja, czyni cuda, ale jednak coś w głowie trzeba mieć, by objąć jakieś ważne stanowisko. Jeśli nie będzie miała odpowiedniego wykształcenia czy doświadczenia to prędzej czy później będzie słabym ogniwem nawet na super stanowisku, wiec się tak nie łam, może akurat to i ciebie dosięgnie :D
#2016-08-26 05:22:50 

Braxton

Użytkownik

Posty: 52

Skąd: Kędzierzyn Koźle

Wiek: 32

Siemka. Uważam, że to świetny pomysł, aby się szkolić. Ja poleciłbym kierunek obsługiwania klienta od firmy Halibut – F3 mają dość obszerny wybór, dlatego sądzę, że warto. Tutaj macie link do ich strony http://www.halibut.pl/coaching/. Liczę na to, że pomogłem.
#2016-08-26 07:15:06 

agata

Użytkownik

Posty: 99

Skąd:

Wiek: 19

Ja też szkoliłam się z zakresu obsługi klienta, mnie to akurat pomogło.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015